|
|
2009 年 10 月 8 日 星期四  |
| 2009-10-08 |
分類: 未分類 |
|
|
楊芝回來了:>
house challenge同紫穎楊芝一齊著校服.
好好笑d人著得:D
牙左堂epa:)
之後中文沒什麼好說-_-
2堂IS我燒爆你個花生頭 !
勁乞人憎囉條友!
之後oral好笑喇讀poem:D
我系lovely girl
lunch用左無1o分鐘ko碗野;D
之後hea左佢-_-
最尾d堂悶悶的.
assembly又系time management囉甚麼料子!
紫穎又choir:<
同蚊.甘.檬hea.
游可兒影相我會比手指你的:D
之後送佢落去搭番17上尼xd.
等紫穎你睇我對你幾好:>
同佢行落去搭的番屋企.
好聽好聽:)
最好的時光
|
|
| 發表時間:2009-10-08 07:31 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | ... | 273 | »
|