★. 琴日朝早番教會:> 哈哈我有番主日學=v= 之後同姐姐哥哥劉梓浩去麥麥食lunch. 無晒杯囉.____.! 之後去左姐姐屋企翻bo harrypotter1:D 哈哈無野做學英文xd. 夜晚去左搵我個好表哥...我嘔左.口. 食飯番屋企睇巨星<3 周志康都走埋v___v 駱駱好得意:p ★. 今朝9點8起身洗頭換衫 起左身之後去搵陳思妤a__a 好耐無見-___- 都系勁細粒:p 同佢食早餐.v. 又m記勁熱氣-w- 之後行左陣去搵彤. 其實我無遲到.__. 之後去九龍灣行. 行到差吾多去左藍田交收 個女仔ok靚<3 之後去左油麻地搵第2條友. 好囉條友遲到囉又系咁話到喇到喇吾知咩事-__- 跟住諗左好耐去邊最尾落旺角.v. 原本諗住去瓊華點知落大雨無帶遮去左銀中-v- 入toilet帶con 彤帶吾落a___a 諗住幫佢跟住又淆-___- 吾帶走人; 影貼:> 哈我帶左好少錢:D 拎晒d錢出尼=v= 畫左好耐-___- 我鐘意n0rmal;D 之後見到d c0splay. 同佢地影相<3 番屋企:) photoshere> 哈哈白痴的我們xd.