★. 今朝11點幾起身.v. 睇電視睇左陣之後食晏:> 食左好多好多好飽之後又睇電視. 睇完之後上網上左好耐到處逛:p 之後又打機:) 聽日走喇.v. 去深圳搵紫穎:D 紫穎你要開定門口尼接我喎=v=! 我會爬窗上尼咖喇-你開門口比我我要爬窗xd. 星期二晚番.w. 之後星期三晏晝又飛去台灣:) saman我同你無緣相見喇你去台中我去台北-/\-! 我實買手信番尼比你地咖babii<3 全部人都比我逼到戴左之後影相:D