琴晚同今日痴線嫁.................
琴晚打算睇世界盃la,不過就唔想嘈醒father ,mother,so冇睇,點鬼知我個賤人家姐係電腦睇bor搞到我又想睇,第二日又要返學bor又要拿拿聽訓la,佢個人渣d聲開到好大聲,D 光又超光 搞到我4點先訓得著,訓左3~4個鍾就要起身,返到學整果個塔,因冇咩精神整得唔好,一組裡面分左兩組,唉..........高就好高呀不過好彩頂到4秒,俾黃kai銘佢地多1秒唔洗俾佢串........
返到home仲打算唔訓晏教,點知一訓落張床一秒都唔洗就訓左,痴痴地線,哈哈哈哈,今日正係打咁多,5日冇打kaka
|