今日一早就番左學校補英文(都唔算早,平時去補math 都要成9點走人= =)巳經算遲了, 之後番左屋企食fan,之後就超唔開心, 因為本來有人叫我出mk,之後又唔比我同佢地一齊出mk,佢地話拍我悶,so唔比我同佢地一齊出lu(其實係姓泣果條戍利佢唔想我左住佢同某某人一齊姐, 較到我勁唔開心lu, 之後出元朗學野= =點知得我一個去, 一對一呀哈哈,學完野之後就番屋企 , 之後佢打比我同我講sorry , 係我錯禁話, 我一聽佢把聲就搞到我起火, 本來唔打黎都好好地= =唔講, 早d訓 , 聽日重要去補習,係禁。
|