今日一朝早去沖涼...
跟着去整牙公d野...
好累呢>3<
不過this is我地唯一幫到佢既野....
跟着牙姨勁hate 個個{叔仔}←佢叫 not me
跟着[大伯娘]同佢個仔黎左≧~≦
佢個仔超靚仔牙....又白又高又靚+型...又nice喎
一個字[正]牙....
不過我只會冧佢架咋....
Irene叫我溝佢....親戚黎架!!!