~*自相矛盾*~
-`'♥ 眼淚已經流干;;;前途也很渺茫*`! ♥ `其實你很愛她;;*說你沒有想她;;*
是可憐我吧?!t^♥神智不清:::是受了你的影響*`! ♥ `到了今天才知道當天那麼可笑?!t^-
kaikayan
暱稱: °|[[*白痴╳]]˙°
性別: 女
國家: 香港
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2007-03-12
the first day i ...
好想哭
2007-02-19
2007-02-09
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 13
今日人氣: 1
累積人氣: 697
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 29 日  星期一   晴天


HeY.... 分類: 未分類

請你收la/.....

叫我收皮未死過....//

死姣西.....bea完未牙//

我好驚牙˙θ˙

咁鐘意bea....隻眼有事牙○▽○

有事睇[依]生la≧○≦

係到獻世ar..˙◇˙

▁▂▃▄▅▆▇█▇▆▅▄▃▂▁

今日發din  ar......

Toby放心5洗驚.....

由第3次ask佢到now

到冇on到WiNg  &  hilton話佢身有屎....

maybe  la.....

2月15日chocolate團ready  la .....

kaka...▊▽▊






訪客留言 (返回 kaikayan 的日誌)


angel1200 於 2007-01-30 08:37 PM 發表:
路過x捧場""
By飯**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaikayan 於 2007-01-30 07:47 PM 發表:
老公...//
愛死你≧○≦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LING 於 2007-01-30 07:30 PM 發表:
話緊邊個呀?!-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



曲奇 於 2007-01-30 07:27 PM 發表:
老婆, 不要興
邊個甘夠彊你叫你收?
未比人打過牙佢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



boyi 於 2007-01-30 07:24 PM 發表:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]