| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 14 日 星期六  |
| 對唔住 |
分類: 未分類 |
星期五,去左歐陽屋企!
但係發生左對佢傷害既事!
本來,我地玩得勁開心既,え係整到周慧珊隻腳
我第一次見到佢流淚,我真係覺得過份左
希望佢快D無事啦!!
sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry!sorry! QQcat
今日去旺角買褲了!
886
|
2008 年 6 月 8 日 星期日  |
| 端午節 |
分類: 未分類 |
哇卡卡,今日端午節^^,so happy聽日又放假,又多1日温習,今日食左好多粽,好飽hehe!
屈原先生,你在哪兒?點解你要姓屈呀?前世屈人屈得多要自殺? 慘慘慘......我今日食左好多粽黎考敬你,今晚發夢俾我見到你la
食到想死! |
2008 年 6 月 7 日 星期六  |
| 悶爆 |
分類: 未分類 |
唉......今日悶到啊媽都5認得呀,好想番去玩,又要考試,加緊温書!
我真係好想好想知你love who! 你又5講! |
| 黑色暴雨警告 |
分類: 未分類 |
哈哈,天文台發出黑色暴雨警告,我好驚既係打雷 ,好鬼死大聲!5知佢驚5驚呢??hehe呢場雨真係勁!
星期2考試啦,你地要俾D心機,D人成日講:「啊仔/啊女,考好D呀」真係5明!要考個D番黎,真係考到個D就俾你鬧!!!!!!應該係:「考好A」!你地嘅目標係咩呀??? 我既目標係「畢業證書!」
加油呀! |
2008 年 6 月 6 日 星期五  |
| 慘....! |
分類: 未分類 |
你從不著緊我,理會我,我今日仆親,你只會望1眼,問都不問!無人可憐,算!........ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|