2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


2009-05-14 分類: 未分類

金日放學TSA..

勁淺lo..唔該

不過我唔記得哂..

跟住4:30分放

陪秀新睇排球睇到6:30pm....

寶國同我地打..

輸左=/\=

見到林文杰..vic sir..miss lo係到打排球

林文杰打得好柒=.=笑死

then同秀欣回家..

同埋17號係我生日呀..

 



2009 年 5 月 12 日  星期二   晴天


2009-05-12 分類: 未分類

    新開ge qooza~

得兩個fd渣!!

整得又唔令

唉..