金日放學TSA..
勁淺lo..唔該
不過我唔記得哂..
跟住4:30分放
陪秀新睇排球睇到6:30pm....
寶國同我地打..
輸左=/\=
見到林文杰..vic sir..miss lo係到打排球
林文杰打得好柒=.=笑死
then同秀欣回家..
同埋17號係我生日呀..
新開ge qooza~
得兩個fd渣!!
整得又唔令
唉..