E個板呢..我唔會再用架喇!!
如果大家想繼續睇我日記呢..
就去e個板喇..
http://blog.qooza.hk/saimoooo
支持下喇..XD
刊登時間︰2006-12-16 11:45 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]