呢幾日,我都係到煩緊一樣0野!
就係-我0既前途問題.
我成日,都係到諗,我幾時先有一0的成就呢?
我點樣先可以搵到更多0既錢?去完成我0既理想同目標.
我無可能成日得過講字,而無任何0既行動去表示.
正正因為係咁,我每次諗到呢到,我就好煩喇!
仲有0的想哭0既感覺.
阿......好煩呀!我好想搵個人同我傾下呀!
開解我心裡面0既煩惱.邊個可以幫我呀?
ps.點解0的人可以有雙面嫁,明明頭先,先傾過計黎,轉頭就唔show 你,
佢點可以咁嫁,呢個咩世界呀!好恐怖!唔通呢0的所謂0既現實?
我可能太過愚昧!係呢個故事裡,令我明白一樣野,凡事都唔好太認真.
除左你0既好朋友同屋企人之外,其他一切都要等待時間0既考驗.
只有時間先會比到最好0既結果比你.
正所謂開心0既事,就要睇場合去講,
討厭0既事,最好唔好講!
以免大家有0的誤解.
|