今日我0既心情係勁差.2013年0既第2日我已經開始左我既惡夢.我好辛苦呀!我0既心口好痛,真係好辛苦呀!我明明都好唔開心,我返到屏屋企,仲要死撐住.扮哂0野咁.因為我唔想屋企人擔心.唯有一個人借酒消愁.一個人對住個電腦係到哭.......