你講0既每一句說話,我都記得,
只係我唔知你幾時講真話,幾時講假話.
我已經分唔出喇!
你又話:[只要你有事,我一有時間就回你],但係當我問你0既時候,
你冇答我,我對你好失望.
我居然傻到,係到等你0既回覆.
我覺得自己好蠢呀!點解我會變成咁0既?
唔通我真係鐘意左你?定係我太悶,搵你黎涉時間?
我真係唔知,我個心係點諗嫁...
我真係好煩呀!