| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
-♥2008 年 10 月 16 日 星期四
|
雜記~ |
|
自從星期一陪左HA LE L0 L0 HEA甘耐之後,
星期一至三都係甘樣過.
搞笑的關SIR講' DESTARCHED ' 個陣好搞笑
MS,KAI要小歐寫十個REAS0N~
MS,CHAN'S EM0TI0N~
又跟我們這個小角成了鴨鴨學園-3-
本人是訓導主任.
楊文嘟係校長<---佢好有興趣做
KAI子升級了~>成為左KAI爺~見到佢要請安!!
沈仁又成日唱蓮椅=.=
------------------------------------我係分隔線----------------------------------
自從同左校長講我既野之後
成個人好似RELAX哂=.=
冇之前甘DEPRESSED
但係始終要搞清楚我跟她的關係,
否則只會沒完沒了!!
_____________________________________
我只想停下來..
|
| 昆蟲 F i n i s h: 2008-10-16 06:45 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
-♥2008 年 10 月 13 日 星期一
|
低能的星期一(2)----- KAI journey |
|
今日,好KAI,因為係星期一
死人張嘟倩,打到我隻手瘀左!!!!!!!
放學5點,被LL扯左出學校,
睇住去游水D人番黎~PK君同我揮手-V-
之後我地係甘係度HEA~HEA~HEA
就去左許留山食晚餐-,-
係甘係度吹水
講下呢個,
講下個個
佢又無啦啦講起佢=.=
佢話24號唔去.勁無奈~
跟住最KAI既野黎啦
我係月台做柱男~
扯住LL唔比佢走,,
我陪佢等左成8架火車先走-V-
I AM SO POWERFUL!!
番到屋企都7:15了~
_____________________________________
我只想停下來..
|
| 昆蟲 F i n i s h: 2008-10-13 07:40 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|