今日係返學ge第1日w_w''
1返到學校v^v"就見到好多人著住便服xDxD"
我地班都係得3個女仔'一個男仔^^v戈個男仔就係我老豆ahhhhh
又欠交了今日-3-''好彩ah生無嘮我0.0''
上堂同老豆傳子仔@.@''
好好玩喔
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
好快咁放左學- v-''返屋企食飯飯a_a''
之後同家姐睇碟-_-'1直睇到1:15出門口;D''
出到左土地公×我去左太鋒買野飲._.'
買完又撞到王彪-.-''同佢去買左野飲就返左學校=]
上體育堂戈陣-,-'狂比ahh生嘮ah..膠=]
之後又做埋曬戈d操!!fk
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
打左中之後=]老豆打左我一下T3T'
ahhhhh爸打女ahT^^T衰/_____\'
小息一直係到追佢!好似個傻婆~__~"對嗎!?"
我地追完之後=)''上左電腦堂!!
今日真係好熱l0r-,-ahh生開左冷氣@@''
哈!!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
晏就放學就見到左成-_-''
happY0.0''
唔講了!!
|