| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
| 7月6日 |
我今日7:45起身,
我唔記得左約左肥曾佢地8:00鐘,
系學校等,
我立即起身,刷牙,洗面,
跟著飛的返學,
我8:10返到學校
原來樂樂已經返左學校
我返入班房果陣,
有5個人系度,
佢地好早呀,
我一定要早過佢地先得,
跟著就去左禮堂,
睇果個中一級專題研習報告competition,
最後呢,
1D班贏左,
不過我覺得我果班都報告都唔錯
所以應該拎亞軍喇
不過我地班拎得過第三,
俾1E班拎左第二
跟著,
我同kai,魚翅佢地,
搭車返屋企,
返到屋企
好想訓,
訓左一陣,
起身玩電腦,
啊媽話要去佐敦
幫啊爸整電話,
我就唔去,
同人地玩msn,
咪仲開心,
玩到四點半,
開電視睇軍曹
二等兵好cute呀
好想帶佢返屋企呀
不過我都知無可能架
算吧喇,發下夢就算
跟著睇完再玩多陣
就去左沖涼
p.s
葡萄牙輸左呀
好唔弟呀
輸一球
唉..真慘
不過,
我深信葡萄牙
一定會拎到個第三架
我支持你
加油,努力!!!!!!!!!!!
|
| 啊業話時間系︰2006-07-06 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 31 | »
|