MySpace Music Playlist at MixPod.com
唉~今日小學個個呀paul哥(達)話約我地出黎樂富打波 點鬼知佢帶我地去永光到參加個個團契1:00-3:30 其間玩個個飛水樽~個個大大力飛出街~個paul就係咁幫我地汁~個陣真係笑死我 有個導師話我地笑個陣好似樣~我地就話我地係同一個呀媽生 個導師就話你呀媽真係好生得喎 牙塱就話~鄧大好生育丫嘛~呢句令到我笑到呀媽都唔認得- -" 之後牙輝同牙塱搶住去接所謂既令女(去到點知同相中人不同= =) 之後我地就叫哂班fd閃水 最後就到左唔知邊到既球場打籃球...羽毛球同排球。
唉~輸左比譚xx佢~21:18 -3-下次要努力贏佢 不過總算拎左個第四
唉~天日要統測v3v今日要爆溫書~一定要高名次過陳xx!!!!
今日真係黑仔,早上個陣上DT堂個陣所做既野失哂水準,數學堂條條都計錯哂,到到夜晚又冇啦啦比人鬧。唉!真係好想快d過左今日,咁耐以黎都未試過今日咁黑!