今日係西鐡站又見到李潔雯,佢又勁大聲叫我"楊少煌"叫左2~3次,頂
今朝又係同呀包一齊番
番到學校好鬼悶呀
中午早退因為要去健康檢查
本來話要個半鍾,點知2個字ok- -
番到屋企5點幾,打左陣機,7:30食飯,8點鍾食完,又打左陣機,之後打qooza,沖澡,訓覺,唉....又係咁
今日唔想打咁多
留cm
漸漸想忘記你,可惜也不能