| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 31 日 星期四  |
| 09年最後一日 |
分類: 未分類 |
09年..好快就過去
呢個09過得一般般
希望2010年會好d啦
講真,本來我係冇諗過入深培
成績差冇計啦..
講真,深培都幾正呀
重知09過得一般般
今晚都唔知去邊好,唉
係咁多
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-01-02 11:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
楊少`生日快樂=]` hAppy B!rtHhAy` 無論世界變成點` 我點都會支持你假` 對唔住` 我唔知你今日生日` 今日過後` 我已後都唔會再鬧你`
|
網主回覆
Posted at 2010-01-02 11:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-01-02 11:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-01-02 11:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=} Posted at 2010-01-02 11:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=} Posted at 2010-01-01 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔好睇囉- - Posted at 2010-01-01 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
msw313 於 2010-01-01 02:43 AM 發表:
09年有好大轉變-.-
|
網主回覆
係呀- -
thx=} Posted at 2010-01-01 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
{★}`親愛的朋友,,;P 新既一年又到啦~~要忘記唔開心既過去,,享受新的一天哦~~=]
|
網主回覆
哦- -,thx=} Posted at 2010-01-01 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|