不喜勿走A_A
kaivan520
暱稱: 羊尐=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-23
2010-11-22
2010-11-21
2010-11-19
2010-11-17
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 707
今日人氣: 6
累積人氣: 5570
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


2010-02-11 分類: 未分類

死你>.<

馬詠詩

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

多謝大家咁保貴既意見

我諗...我識點做






訪客留言 (返回 kaivan520 的日誌)


cocolo971011 於 2010-02-28 04:36 PM 發表:
雖然我係個局外人
但你要清楚你想點
一但確定左自已想點就做啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ghost_likepo 於 2010-02-16 02:16 AM 發表:
唔係囉
佢係真係出哂名
"玩仔"
如果佢無做過
就唔雖要講
咁多野
清者自清囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KOCHOUI 於 2010-02-15 07:55 AM 發表:
其實如果你真係鐘意一個人,
就算人地點反對,你都會同佢一齊架啦!
勉強d黎講,反而我覺得你先係唔認真囉!
人地覺得佢玩,咁又代表咩?
代表連你自己都覺得係?
就算佢之前可能真係玩仔既,
唔代表佢而加都係加嘛!人係會變架!楊少.
即使佢真係玩你,你知道果陣時,你可能已經唔再鐘意佢啦!
楊少,若是你真的愛她,請不要放棄她.
你自己想點自己要知喇!我唔會再理你.

如以上內容得罪了任何人士,我對你地說一聲對唔住先.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tony2009 於 2010-02-15 12:20 AM 發表:
零教人打仔
莫教人分妻

零教人打架
莫教人分手
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GGlove998 於 2010-02-14 10:15 PM 發表:
楊少
你信佢1次喇.佢今次真係唔係玩嫁
今日你同佢分左手
佢喊到傻左甘呀
如果佢係要玩你.佢駛唔駛甘做呀?
你自己諗下?
你D FD甘唔中意佢
比我我都會甘講佢喇
係唔係先??
你又自己諗下.
唉.
我都唔知可以點喇
你D FD話唔係想呀詩同你分手
就假既
佢地一定好想囉
都講到明.話唔中意佢喇
仲點會想你同佢一齊呀??
係唔係先??
我講得岩唔岩呀??
甘多位
你地憎1個人姐.
唔駛甘呀?
要人地分手
如果係地真係當佢係fD
佢中意E個女仔.
你地唔會阻佢囉.
都唔知你地係想擁有佢.唔想佢比其他女仔有呀?
定係點
令個FD既幸福都要阻.
你地係唔係真係佢D FD呀??
唔該.你地唔好甘喇好唔好呀??
呀詩真係好愛佢嫁
你地唔好令到佢地分手喇
好衰囉
我同呀詩識左甘耐
唔覺得佢係D玩仔既人.
只係D仔玩佢囉
呀詩拍甘多次拖
真係無1次係玩
都唔明點解你地要甘講
你地當佢係FD.就唔好阻佢既幸福喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s852096 於 2010-02-14 10:11 PM 發表:
楊少你要諗清楚啊`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kai428 於 2010-02-14 10:00 PM 發表:
你地甘講只係想我同佢分手姐`
係唔係??
我知嫁喇`
你地係要覺得我係玩佢米甘講囉`
我可以阻到你地咩??
就算我講`我真係好愛佢`
你地又會信嗎??
我今次唔係玩囉`
你地會信咩??
唔會囉`
我地係好想搵個男仔好好甘拍1次拖姐`
你地甘都要甘`
如果我係要玩佢呀`
我駛唔駛令灑我全時間去倍佢呀?
灑唔灑出緊街都同佢SAND SMS`傾電話呀??
我都唔知你地想點呀`
仲有包姐`
我無同你講過我同其他男仔拍拖既事`
你又知我係玩仔??
同你講`
我拍甘多次拖`無1次係玩囉`
你地係要覺得我係玩`
我要係唔知我可以講咩了`
我真係好愛楊少`
你地信我1次得嗎??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Daisy5168 於 2010-02-14 09:31 PM 發表:
楊少:
你真係要唸清楚喔.我唸你個d好朋友都係為你好.
你明知呀C係玩仔..就唔好理佢啦.個個都話佢唔好.
你仲要痴埋去..你傻左呀!?
我唔相信你同左佢一起唔係好耐就可以咁情咁深囉!?
你要唸清楚..我地咁講.唔係想搞散你地.而係我地唔想你自己囉黎衰.!!
我由小學一年級就色佢.我有咩可能唔知佢咩性格!?
呀哥..唔好再傻啦~好嗎..?
大家都好擔心你..你唔好再令你既好朋友再為你擔心啦..好唔好!?
乖啦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kai428 於 2010-02-14 07:06 PM 發表:
我唔知你地做咩野甘`但係我想同你地講
係`我之前甘玩係岩`係無錯!
但係我E家想講番`
我真係好想搵1個男仔真真正正甘拍1次拖`
我知你地唔會信我`
但係我都要講清楚佢`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mikiyo1314 於 2010-02-14 06:26 PM 發表:
係WO,唔好講我話你牙!!!佢你我個契家姐!!我知佢D性格!!我見你係個FD先同你講!!佢真係玩仔嫁!!E加佢話要嘈你D好朋友牙!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]