| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 15 日 星期一  |
| 2010-02-15 |
分類: 未分類 |
遲來的情人節+新年快樂
唉,,,,
今晚同班fd出尖咀睇煙花
冇心情打
我都唔想同你散,,朋友...我都唔知點好
|
|
|
yue123 於 2010-02-17 02:38 PM 發表:
cmcm
|
|
|
0v0今日同你一齊出去睇煙花0.0 楊少,蝕左$60 Wo~ 哈哈......我反宜賺左最少$100~
|
網主回覆
唔好再講啦 Posted at 2010-02-16 01:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kai428 於 2010-02-16 12:14 AM 發表:
你信我1次呀` 我真係唔係玩嫁` 我真係好愛你嫁
|
網主回覆
我信你嫁
我都仲好愛你嫁 Posted at 2010-02-16 01:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-02-16 01:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我唸唸下. 其實我地又唔可以咁快就話呀C係玩仔的. 楊少你未信下佢囉.
|
網主回覆
我會信佢 Posted at 2010-02-16 01:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
..... Posted at 2010-02-16 01:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kai428 於 2010-02-15 05:07 PM 發表:
我都唔想同你分手嫁` 但係你D FD.. 唉` 我都唔知點好` 我真係好愛你`唔係玩你嫁` i l0v3 you for every 我1定會等你` 等你再同番我一齊
|
網主回覆
我都唔想同你分手 Posted at 2010-02-16 01:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kai428 於 2010-02-15 05:02 PM 發表:
唉` 你仲愛佢既` 就同番佢1齊喇` 我唔想阻住你呀` 希望你開心快樂喇.
|
網主回覆
我唔愛佢嫁啦 Posted at 2010-02-16 01:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|