2007 年 6 月 7 日 星期四  |
| 番學呀 |
分類: 未分類 |
甘日6.25分先起身
早讀:MISSNG比左d驚喜
比d.t既同學
就系呂sir吾番黎〕
吾知解超級開心囉
因為甘日要交野旦我又末做醒=.=
D.T:牙潘吾舒服喔!!!
佢其實琴日都吾舒服
超級悶悶悶悶''''''
小息:系張卓子寫野***)))
抄中文書呀^^
CHIN:超級悶...釣魚中
L.S:L.S=中文
MISS NG上多左2堂
最尾尾個堂先正><
鄭名傑都0n0n地嫁
不過超級好笑
笑到我死了=.=
LUCH:冇咩野姐
ENG:超悶悶
MATH:第一堂超想訓覺囉....
第2堂系到玩
[[剪.石頭.布]]]]
放學:留系學校姐
做做做...畫畫畫畫畫
最尾尾坐左系後面
系到喊喊喊)==}
唉!!!!!
都吾知喊黎有咩用
事實黎嫁啦...
想改變旦系改變吾到,,,,,,,,
============================================================
就算你不愛我,,,請不要說出來*
就算你呃我....你也不準說破))))
|
|
|
*°!▁▃ 潘 ※ ﹏ 獨 木 橋 ” 於 2007-06-07 07:05 PM 發表:
好無奈
N個月未病過
今次仲病到發高燒
唔係幾開心
因為搞到隻耳仔勁'失'
聽人講野唔係好清楚
好辛苦牙''
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|