kaiwa8
暱稱: 呀蛙
性別: 女
國家: 香港

my friends:



2007-09-24

清怡生日大大大快樂!
要一直都開開心心`還有打好籃球喔!^^
{快跟我說你要什麼`我想不到= =""}

本人鄭重宣佈:
我轉xg了`
不過唔係用返wa___kathy個ac`
新xg係:
www.xanga.com/What_wa
記得CM-V-
不過各位如果掛住我個qooza既話都可以尼既= =""
好啦`我親愛的qooza`再見了`
從今之後`你要好好照顧自己呀`
我而後會好少見你ga啦`
記住`'保護自己.免受傷害'
你跟左我咁耐`我都比唔到d咩比你`
所以`你就比我臨走盡返小小心意`
留低我以往打果六十幾篇qooza陪你啦`
如果你掛住我`咁你就睇返呢六十幾篇qooza`
見到d qooza就好似見到我咁`
仲有記住呀`要堅強.勇敢咁生存落去`
無論遇到咩事`都唔好做傻事`要樂觀d咁去面對`
時間夠啦`我夠鐘上路離開啦`
我既qooza`永別啦!!要好好保重呀!!

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 kaiwa8 的日誌)


kawaii_hing 於 2007-10-28 03:28 PM 發表:
乜你對你qooza講既野咁似遺言既..-v-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WA 於 2007-10-04 05:18 PM 發表:
lam`
梗係啦`肺腑之言尼ga- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CYLAM 於 2007-09-30 10:10 AM 發表:
-_-wa. 真系好感人wor..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WA 於 2007-09-28 09:51 PM 發表:
妖`
多謝-___-
咁有冇感動落淚先?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WinG* 於 2007-09-26 05:39 PM 發表:
雖然好白痴...

但係你同你QOOZA講既野真係好感人呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 kaiwa8 的日誌 ]