| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 11 日 星期四  |
|
玩我•\^/• |
|
|
今日放左學我同林林佢地一路行一路講
跟住講講下我要走咁我就走左 <--廢話
一去到排隊我見到呀陳xx((唔講名))拎住我個水樽!!!!!
佢話:'' 我拎左咁耐你都唔知^^ ''
咁我就搶番,一搶就搶到^v^
跟住我唔留意之下佢又拎左!!!!!
今次我搶唔番呀T^T
佢就拎住我個水樽走黎走去...
跟住走左去黃kaka到
好采黃kaka閃得快唔係掂到我個水樽><
跟住佢走番黎我就即該搶番我個水樽
好耶~掂左~
跟住坐車果陣我同我classm霸左個位
抵死冇位坐!呵呵~
陳xx份人真係好黑人憎呀!!!!!!!
|
|
發表時間:2008-09-11 07:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 20 | »
|
|