唉...
今日我發現好多人都覺得我中2鄧智鵬.........
5知想點.........
我5係lo...唔該...
右d人話我地相愛tim.....
喂...
5好老凹好wor....
5好老凹啊!唔該......
!`'° 想 大 聲 同 你 講 一 句. °"*我 愛 你° `
唔係鄧智鵬啊!!!