2008 年 8 月 14 日 星期四  |
| a_ayA` |
分類: 未分類 |
今日!;
我去左婆婆果邊!!;)
因為太悶喇-3-`
不過過到去都係悶xD.`
之後係埋果邊食飯v3v!
D餸好難食-口-`
之後食完就留左屋企了xd`
番到去,沖完涼na,.我就玩電腦^v^!;
大約2點幾,.就入去訓..`
不過訓唔著-/\-v'`
所以就沒訓了-0-`
個天空慢慢甘轉喇..`
我又開始眼訓喇xd`
所以就訓著了-3333-..
到左12點幾先起身.___.v
[唔講喇`我沖涼;)]
|
|
|
迪BaBii__◆ 於 2008-08-16 02:57 PM 發表:
都話你白痴架啦0.0 講你唔信*
|
|
|
迪BaBii__◆ 於 2008-08-16 02:56 PM 發表:
螢火蟲咪我鐘意個人囉=.=(笑) 係要我留/~ \
|
|
|
笨蛋o.o 於 2008-08-16 02:54 PM 發表:
好悶o.o 唯有自己留cM比自己ovo` cMcM.,十卜十卜=P sUPsUP;]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|