cursorshelp [!*我的日記 = ] write login logout member forum
 
 
 
2008 年 8 月 14 日  星期四   晴天


a_ayA` 分類: 未分類

 今日!;

我去左婆婆果邊!!;)

因為太悶喇-3-`

不過過到去都係悶xD.`

之後係埋果邊食飯v3v!

D餸好難食-口-`

之後食完就留左屋企了xd`

番到去,沖完涼na,.我就玩電腦^v^!;

大約2點幾,.就入去訓..`

不過訓唔著-/\-v'`

所以就沒訓了-0-`

個天空慢慢甘轉喇..`

我又開始眼訓喇xd`

所以就訓著了-3333-..

到左12點幾先起身.___.v

[唔講喇`我沖涼;)]

  




訪客留言 (返回 kaiyan1027 的日誌)


迪BaBii__◆ 於 2008-08-16 02:57 PM 發表:
都話你白痴架啦0.0
講你唔信*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



迪BaBii__◆ 於 2008-08-16 02:56 PM 發表:
螢火蟲咪我鐘意個人囉=.=(笑)
係要我留/~ \
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



笨蛋o.o 於 2008-08-16 02:54 PM 發表:
好悶o.o
唯有自己留cM比自己ovo`
cMcM.,十卜十卜=P
sUPsUP;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





kaiyan1027
暱稱: .
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
可愛時鐘(3`
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客