cursorshelp [!*我的日記 = ] write login logout member forum
 
 
 
2008 年 8 月 24 日  星期日   晴天


._.? 分類: 未分類

 今日係牙爸同牙妹既生日{我牙妹提早左"}

首先!.

我地朝早起身就食左雞蛋同埋x{唔知點打既東東}`

之後,,

3/4點出左吉之島行街-3-!

其實無咩好行;)!!

因為我地去買壽司@FKC@爸爸D衫<=_____=V汗"

之後行到6點幾番黎啦.`

甘我地cAll人黎啦.

好似有:阿E.雯雯.2嬸.2叔.''波師''姨姨.小宜.堂哥."豪屎"<=.=.[PS:唔計我.爸.媽.姐.妹]

係甘多啦;]

之後雖然買左幾百蚊既野食._.

不過每人唔知夠唔夠食.v.!!xP

之後.,

我食食下a.a

覺得好肚痛-,-!

之後去左屙大xD`

屙完出黎,,

冇胃口lu-.-

甘就入左房同人玩aoa!

彈琴o.o`

之後到左8/9點到..

我地就切蛋糕啦._.

有2個v__v

岩哂我=P

不過我正係食左其中1個既少少-0-

之後食完..

有D人走左,,

之後慢慢又走哂-____-V

汁好哂D野,,就飲湯v3v`

=V=甘就,,冇野講啦`

掰掰*

  




訪客留言 (返回 kaiyan1027 的日誌)


齊人 於 2008-08-27 12:25 AM 發表:
FKC=.=潮
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



katy213 於 2008-08-26 05:00 PM 發表:
美美的cm..(路過)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yukilui2004 於 2008-08-25 07:51 PM 發表:
你都有玩跑!?
c0mment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係阿-0-v`
你都有玩v_v!?
Posted at 2008-08-31 05:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



erikbe4ever 於 2008-08-24 09:30 PM 發表:
C0MM3NT系比尒ge`!!
接住喇v3v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



awingki0326 於 2008-08-24 09:14 PM 發表:
CM' CM' 要回嫁!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





kaiyan1027
暱稱: .
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
可愛時鐘(3`
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客