今日係牙爸同牙妹既生日{我牙妹提早左"}
首先!.
我地朝早起身就食左雞蛋同埋x{唔知點打既東東}`
之後,,
3/4點出左吉之島行街-3-!
其實無咩好行;)!!
因為我地去買壽司@FKC@爸爸D衫<=_____=V汗"
之後行到6點幾番黎啦.`
甘我地cAll人黎啦.
好似有:阿E.雯雯.2嬸.2叔.''波師''姨姨.小宜.堂哥."豪屎"<=.=.[PS:唔計我.爸.媽.姐.妹]
係甘多啦;]
之後雖然買左幾百蚊既野食._.
不過每人唔知夠唔夠食.v.!!xP
之後.,
我食食下a.a
覺得好肚痛-,-!
之後去左屙大xD`
屙完出黎,,
冇胃口lu-.-
甘就入左房同人玩aoa!
彈琴o.o`
之後到左8/9點到..
我地就切蛋糕啦._.
有2個v__v
岩哂我=P
不過我正係食左其中1個既少少-0-
之後食完..
有D人走左,,
之後慢慢又走哂-____-V
汁好哂D野,,就飲湯v3v`
=V=甘就,,冇野講啦`
掰掰*
|