cursorshelp [!*我的日記 = ] write login logout member forum
 
 
 
2009 年 1 月 15 日  星期四   晴天


2009-1-15 分類: 未分類

今日係考普通話同埋中文聆聽=)`

都唔明點解要番2點囉=_={?}.

1開始考既係普通話.333.`

係禮堂考-vvv- ;{坐最後囉pk}.

不過我連聲母同韻母都5q識-,-`

所以亂做1通x0x`

..

..

..

不過中聆仲難\口/ ;

又無位比我寫低D重點/~\ ; S0 pk 55

小息仲要等2分鐘=.=.

去廁所都唔夠拉=.=.

唉,`都唔知點解今日甘黑仔;{ `

去fk拉~"~`

 




訪客留言 (返回 kaiyan1027 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





kaiyan1027
暱稱: .
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
可愛時鐘(3`
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客