cursorshelp [!*我的日記 = ] write login logout member forum
 
 
 
2009 年 1 月 16 日  星期五   晴天


2009-1-16 分類: 未分類

a"a今日係考電腦`

仲有1日就考完試拉v3v.

因為今日放9:15-_-v ;

D時間太多`都唔知去邊度hea *v* `

所以又去左我個FD 屋企A_A{打擾哂xp.}

佢屋企有2部電腦wow ;

我同我個fd太無聊-.-.

走去玩MSn傾計-_-v `

令1個FD就玩電話~__~ ;

姐係有3個人係佢屋企{包括佢._.v} ;

..

..

..

因為真係太無聊@3@.

我地去左食雪糕;).

超正-_-.我食左阿華田味的說=v=`

之後 . 又去左食撈麵^v^`

食完之後€`

大約12點幾`

就番H0ME lu 0v0.

 




訪客留言 (返回 kaiyan1027 的日誌)


cinza1888 於 2009-02-01 10:17 PM 發表:
叻na你,,
而家有新笨友,,吾洗理我na!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



新年老人 於 2009-01-25 11:27 PM 發表:
新年快樂 ~ 新年快樂 ~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





kaiyan1027
暱稱: .
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
可愛時鐘(3`
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客