唉..今日合唱團要分位坐
我要同個''鼻屎佬''坐
冇得同d fd坐
悶死我咩!!
個死人粱老師都唔知點分位既
''鼻屎佬''咁高,我咁矮
都要同佢坐,有冇天理呀!!
唔講啦!!講多兩句都死得
留cm啦係咁。