cursorshelp [!*我的日記 = ] write login logout member forum
 
 
 
2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天


我呢個日誌令唔令!! 分類: 未分類

我呢個日誌令唔令!!

比D意見,樣衰都唔緊要

直接講就得。




訪客留言 (返回 kaiyan1027 的日誌)


cinza1888 於 2007-10-16 11:04 AM 發表:
Good MA no BAD O ~~~ YEAR
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小宜* 於 2007-10-15 06:43 PM 發表:
都幾靚啦..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



- | * 笨 魚° 於 2007-10-15 05:31 PM 發表:
唔洗'*舉手之勞姐!!...xD"'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



- | * 笨 魚° 於 2007-10-15 05:29 PM 發表:
唔洗'*舉手之勞姐!!...xD"'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



╭愛*月子 於 2007-10-14 11:09 PM 發表:
HI=]

月月來了....

你個QOOZ好令唷...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

月月>3<"\
thx~
Posted at 2007-10-15 11:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



- | * 笨 魚° 於 2007-10-14 09:35 PM 發表:
- HALO'*我係呀魚呀.'MSN戈個呀*...記唔記得呢??'..HAha.!!
個blog好令令哇..*不過個背景可以用第二個令d ge.'-因為呢個好單調呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知啦!!
我會時間會改下啦`!
多謝你寶貴意見唷~~
Posted at 2007-10-14 09:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccbeebee 於 2007-10-14 09:07 PM 發表:
cm here~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



connie阿兒 於 2007-10-14 08:18 PM 發表:
都唔錯...幾靚喔^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karen 於 2007-10-14 07:11 PM 發表:
令掛 kuku
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩令掛,
一係令‥一係唔令!!
 
Posted at 2007-10-14 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





kaiyan1027
暱稱: .
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
可愛時鐘(3`
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客