2008 年 2 月 21 日 星期四  |
| 中國文化日 |
分類: 未分類 |
今日係中國文化日-0-`
我地有好多活動._.`
有4個攤位a___a`
之後仲有燈謎添...
我地玩下玩下...無啦啦想食綿花糖-o-`
之後去買啦...`
要5蚊雞aVa`
排左好耐先買到..`
因為好多人食...`
食完之後d 綿花糖痴左隻手@O@`
跟住就去食麥牙糖a0a`
D麥牙糖好嘔心-v-''
仲要2蚊雞-口-''
我食到一半就唔食啦.__.''
之後我就玩1-4個攤位...`
都幾無聊`
最後一個攤位就係剪紙啦~_~`
個老師都幾煩!_!`
不過都玩完z_z`
之後去換禮物...`
換完之後就係禮堂睇電影a_a''
之後就閃水(姐係番左homEv_v`)
|
|
|
小Dee Dee 於 2008-03-02 03:27 PM 發表:
CM=_=
|
|
|
CmCm... 要回返我的喔" Plz THXXX你呀>3
|
|
|
因小齊 於 2008-03-01 01:05 PM 發表:
留Cm的-3333-" 我都想有呢d野玩下@@"
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|