今日(Now is 5:30pm)
原本約左高妹 阿晴8:00出荃灣
點知去到荃灣
阿哥(花名:言)
同我講今日8:30去補習
問我係where
同佢講係荃灣
又叫我返離島間補習社
同佢講:
我約左friend呀!
佢叫我一定要返離島補習社
同高妹講:
今日我8:30要去補習
佢話12:00返荃灣段大樓(高妹Home)
12:05pm 去到高妹Home
佢間Home好大(佢阿爸ok有錢)
又見啦! 蔚翹
高妹屋企有兩層
玩左3粒鐘 我同阿晴go home啦!
返到去
比老豆鬧
話我補習後唔溫書去同D Friend玩
鬧左10 min
點解阿哥唔洗補習
我起碼全班都考18名呀(成班有30個人)
阿哥起碼都考20-25名(佢成班大約有35-38個人)
返房自閉一日

|