將個框框變細 煙花 泡泡{3/透明,藍色} p {align=justify} BODY{cursor: url(http://www.boomspeed.com/sfhelpers/cursors/140.cur);} a {cursor: url(http://www.boomspeed.com/sfhelpers/cursors/140.cur);}
可愛 kai恩>>><<<
生活 ...........love
kaiyangirl
暱稱: 凌樂恩 kai恩
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可能分手
洛雨
我和軒少的情人節
!!!
o....
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 327
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 2 日  星期日   晴天


小小唔happy!!!!!!!!!! 疑惑 分類: 未分類

            呢排

日日都補習

星期日先有時間打blog<現在用手提電腦&搭緊車>

昨日下午1:15

約左阿晴,妍

去食飯 買衫<阿姿帶我地去有錢人既結婚婚禮>

阿妍買左

 

 

 

 

        

 

我買紫色長裙<長到落地>

 

 

<上身>

<下身>

晴買左黑色裙<到大比>

我同妍覺得阿晴條裙最靚

姿條裙is <每條裙都係拍照後post上blog架!>

 

 

之後去返補習社補習>3<

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 kaiyangirl 的日誌)


gigiblog 於 2008-11-02 01:04 PM 發表:
我都覺得阿晴條裙最靚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]