呢排
日日都補習
星期日先有時間打blog<現在用手提電腦&搭緊車>
昨日下午1:15
約左阿晴,妍
去食飯 買衫<阿姿帶我地去有錢人既結婚婚禮>
阿妍買左
我買紫色長裙<長到落地>
<上身>
<下身>
晴買左黑色裙<到大比>
我同妍覺得阿晴條裙最靚
姿條裙is <每條裙都係拍照後post上blog架!>
之後去返補習社補習>3<