今日食lunch我食完就落上懆場睇人哋打排班,原本好happy嫁!but 5 知占解『屎忽鬼』無端端叫我喊,向操場我喊5出,番到課室佢叫我天日請飲野,突然我D眼淚流曬出嚟.我上英文堂一嬲D眼淚又忍5住流出嚟.放學『屎忽鬼』又走埋理寸我.我又喊,
今日我同『她』都帶咗mp3番學..點知食lunch個時『她』向條走廊行行下彼老師捉住咗.成件泠衫整起咗,見到部mp3不特止,仲捉到佢冇攝衫.摺裙.頭髮過長超慘.老師仲記左佢2個缺占同收咗部mp3,要家長信先拎得番.除咗『她』.佢D fd都個個捉曬.每人記一個名(個個都有.摺裙).就因為咁.個個反曬面.可憐!
喂!睇完5該留言牙!一定要留言牙!Thx''
今日好多人都彼牙Six留堂牙(因為冇交默書)
我跳完舞舞之後就上咗Art room 搵D fd
我見到爆多人’有F1(我班).F2.F3同F4(4B)
坐咗無耐之嘛,F4 D人就叫我哋5好咁『嘈』占知彬彬媽佢5順氣同佢哋嗌交,
我即刻禁住彬彬媽佢la,占知F4條友衝埋理.想打彬彬媽牙
好彩.F4條友有個女仔禁住佢!!
今日嫻嫻好5開心牙,佢好似發咗神根咁.
成日鬧人.寸人
今天我見到了一件十分可笑的事...有人比人均牙.....
仲驚到喊喊牙...眀眼人一睇就知....吹水la