Music Playlist at MixPod.com
今日一早王子打過黎叫我而家落 點知急住番學
落到留下仙知道冇帶計算機 真係X交叉Y IMMEDIATELY跑上去 拿拿聲拎完就跑番學.
點知又唔鬼記得拎番把傘-__- 好在冇遲到姐
今日分MATH同中史都唔係好難姐
聽日又冇咩野要溫
放左學就去左打波 本來去TKO個個體育館到打..... 點知冇位 就去左油塘果邊體育館打
成百幾蚊 好在我地多人姐
好攰啊~_~
留CM啊
琴晚係咁溫英文個30個生字
又要寸 又要識點解 真係煩死-_-
諗住可以招早起身睇多次..
點知遲左起身-3-
考試果陣 soso係咁係後面整尻我-,- 之前幾日又係咁 堂堂都係咁
英文果兩分野都唔係好難姐..
我估都應該好高分下
聽日考math同中史 玩陣勁舞團2都去溫一溫仙
要cm啊~
之前張SIM卡比我整到用唔到...
而家轉過張
CALL:63012521
加番我丫~
今日中文真係好次好易咁...
味有條話咩名句既...
我估得我一個識..
我答左" 一寸光陰一寸金 寸金難買寸光陰 "
原來諗住答" 一寸光陰一寸金 一寸魚蛋賣3蚊 " 哈哈;p
聽日英文唔知點呢 ?_?
@@
好耐冇寫lu...(冇時間)
好後悔買左勁舞團MOOV點..成$113...不過係型既..
今日放學之後又去左math補課..5點放..
點知個ms.m巾上黎捉我..要抄番d野..要成5點半仙走得...
原本仲話要6點-3-好在我抄得快姐..
聽日考中文啦...一定要pass!_!