| |
| 我 我 的 資 料 |
|
|
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 訪 客 留 言 |
|
MORE... |
| 我 我 的 好 友 |
|
|
| 我 我 的 連 結 |
|
|
 | |
 |
2006 年 5 月 9 日 星期二  | |
| |
|
唔上江湖  | |
有冇人可以殺我?
我爸啊媽話我唔死都冇用
我都好想死
佢唔知我個visual dairy 係要搵資料
算la我都唸住日日係屋企都要唔開心
一定要,一定要
我真係我溫書geT_T
佢話包我死
我都唔想開心
日日唔開心仲好
可以專心溫書
溫書就唔洗比人罵
成績好就唔洗比人罵
我....我t_t
我唔知點形容我自己
係,我成績唔好
但係我真係有溫書ge
點解你係都要唔信我
點解????
我日日都有溫要記野gais
算la,我講咩佢地都唔會信
搵個高手係江湖殺死我
等我開心d
殺死左又可以重新
重新開始
仲有以後星期一至五我唔可以上江湖
除左星期6,日同公眾假期
我係學校又係唔知做咩
d同學玩就同我玩
一分組就冇幾個
得我幾個fd同我一組
不過而家好左d
多左人同我一組la
係學校係我好開心的日子
可以同彤彤玩
可以係choir唱歌
唸唸下choir都唔係咁差姐
爸媽,如果你發現呢篇日記
你地唔好打我
我都係我的心情
想同人分享
我日日都會寫日記
你地可以留言問我野
我會答你地ge
不過記得日日上,
如果唔係我就唔知你地點
日向同白木哥哥
你地想見我就係呢度留言
我一定會答你地
仲有我有e-mail:puika8972@yahoo.com.hk
你地可以sdemail比我,
同我傾
今日完畢la

最後一次的平時見
走了......
| | |
|
|
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 38 | »



 |