| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 17 日 星期一 |
 | |
~~happy~ ~  |

today,
一早同阿媽去飲茶,
之後出去旺角行街,
又去朗豪坊o既無印良品買o野,
阿媽買o野食,我就又買筆.塗改液......
收獲不錯,
之後去女人街,
但無乜o野買,
so.....
去新の城,
好多人ar,
我買佐個書包&牛仔褲,
好happy!
夜晚去cut 頭髮,
唔係好慣!!!
|
刊登時間︰2006-04-18 12:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2006 年 4 月 4 日 星期二 |
 | |
~~4月4日~ ~  |

today,
派佐3份卷,
暫時3份都合格,
最估唔道Maths都合格,
有69分,
有史以來第1次,
算係咁la!
唉......
不過下次實好難la!
放學,
班籃,
我地班對2E,
好無奈ar,
個球証都唔知點做野,
明明球波出界又有分,
超唔公平ar!!!!!!
下次對2C,要加油呀!!
2A加油!!!!!!! |
刊登時間︰2006-04-04 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2006 年 4 月 1 日 星期六 |
 | |
~~happy~ ~  |

TODAY,
同佐吳芷去MK行街街,
又去佐無印買野,
買佐本簿,筆,野食&drink,
好happy呀!
之後竟然俾我地見到cream o旣其中兩個,
真人原來唔係好靚咋,都ok la!
之後又係one間鋪見到阿好&阿旺o既公仔,
好Q呀!!!!!but......唔係好靚,而且仲好貴ar!
係朗豪坊繼續行佐陣,
又俾我地揾到間應該係之前天幕下的戀人呀周麗淇
係戲中開o個間鋪頭,
都幾肯定,maybe無錯,
真係好.....開心,
行完朗豪坊,
去佐旺中行,
吳芷buy佐條褲,
但換佐好多次先岩,
不過,好采最尾都岩,
但真係好累,
我也buy佐個銀色筆袋,靚!!
而且仲buy佐對尖頭鞋,
都幾靚架!!!
今日收獲豐富呀!!!
真係好happy!!!!!^.^ |
刊登時間︰2006-04-01 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2006 年 3 月 31 日 星期五 |
 | |
~~UT 最後 day~ ~  |

today,
份英文,
ok la!
都識do o既,
之後同吳芷去佐市中心逛,
buy佐件T-shirt呀!幾令令,
之後去佐置樂行,
見到對銀色尖頭鞋,好令令,
本來好想buy架,
but.....
無幾耐之前阿媽先buy佐對傘仔鞋俾我,
再買我驚俾佢鬧,
so,都係遲d先buy,
行到1:30便返屋企lu!!
終於唔洗温書la!!
happy!!
夜晚屋企無人,
好無聊咁擺佐之前個拉直頭髮的野出來,
要插電,so.....夾到d頭髮好燙,
but....真係好直,
好玩呀!!
聽日可能同吳芷出MK,
好開心呀!
可以去無印和旺中buy野,
嘻~
|
刊登時間︰2006-03-31 02:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2006 年 3 月 30 日 星期四 |
 | |
~~UT third day~ ~  |

today,
考 Maths & Chinese History ,
Maths 幾easy ,
有史以來最有信心的one 次,
今次maybe can pass la!
I hope I can get hight marks in this exam,
today Chinese History好difficult ar,
好驚唔合格,
but......一定要pass ar!
要加油ar!my friends e.g:吳芷,晴晴,佩佩......
|
刊登時間︰2006-03-30 02:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 23 | »
|