kaka0829
暱稱: ~沙律~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~xanga~
~節奏太快la~
~𤌴爛的一天~
~小故事~
~ha...ha...~
文章分類
全部 (111)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*~姐喱xanga~*
*網頁素材*
~christy-群~
~My photo~
~阿婷xanga~
~馬騮晴日記~
~琪姐姐~
~網頁語法網~
~嬋嬋xanga~
~整蛋糕遊戲~
∼手卷佩Diary∼
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 111
留言總數: 112
今日人氣: 0
累積人氣: 3425
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 17 日  星期一 晴天
 ~~happy~ ~

today,

一早同阿媽去飲茶,

之後出去旺角行街,

又去朗豪坊o既無印良品買o野,

阿媽買o野食,我就又買筆.塗改液......

收獲不錯,

之後去女人街,

但無乜o野買,

so.....

去新の城,

好多人ar,

我買佐個書包&牛仔褲,

好happy!

夜晚去cut 頭髮,

唔係好慣!!!

刊登時間︰2006-04-18 12:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 4 日  星期二 晴天
 ~~4月4日~ 愉快 ~

today,

派佐3份卷,

暫時3份都合格,

最估唔道Maths都合格,

有69分,

有史以來第1次,

算係咁la!

唉......

不過下次實好難la!

放學,

班籃,

我地班對2E,

好無奈ar,

個球証都唔知點做野,

明明球波出界又有分,

超唔公平ar!!!!!!

下次對2C,要加油呀!!

2A加油!!!!!!!

刊登時間︰2006-04-04 08:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 1 日  星期六 晴天
 ~~happy~ 愉快 ~

TODAY,

同佐吳芷去MK行街街,

又去佐無印買野,

買佐本簿,筆,野食&drink,

好happy呀!

之後竟然俾我地見到cream o旣其中兩個,

真人原來唔係好靚咋,都ok la!

之後又係one間鋪見到阿好&阿旺o既公仔,

好Q呀!!!!!but......唔係好靚,而且仲好貴ar!

係朗豪坊繼續行佐陣,

又俾我地揾到間應該係之前天幕下的戀人呀周麗淇

係戲中開o個間鋪頭,

都幾肯定,maybe無錯,

真係好.....開心,

行完朗豪坊,

去佐旺中行,

吳芷buy佐條褲,

但換佐好多次先岩,

不過,好采最尾都岩,

但真係好累,

我也buy佐個銀色筆袋,靚!!

而且仲buy佐對尖頭鞋,

都幾靚架!!!

今日收獲豐富呀!!!

真係好happy!!!!!^.^

刊登時間︰2006-04-01 09:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 31 日  星期五 晴天
 ~~UT 最後 day~ 愉快 ~

today,

份英文,

ok la!

都識do o既,

之後同吳芷去佐市中心逛,

buy佐件T-shirt呀!幾令令,

之後去佐置樂行,

見到對銀色尖頭鞋,好令令,

本來好想buy架,

but.....

無幾耐之前阿媽先buy佐對傘仔鞋俾我,

再買我驚俾佢鬧,

so,都係遲d先buy,

行到1:30便返屋企lu!!

終於唔洗温書la!!

happy!!

夜晚屋企無人,

好無聊咁擺佐之前個拉直頭髮的野出來,

要插電,so.....夾到d頭髮好燙,

but....真係好直,

好玩呀!!

聽日可能同吳芷出MK,

好開心呀!

可以去無印和旺中buy野,

嘻~

 

刊登時間︰2006-03-31 02:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 30 日  星期四 晴天
 ~~UT third day~ 開心 ~

today,

考 Maths & Chinese History ,

Maths 幾easy ,

有史以來最有信心的one 次,

今次maybe can pass la!

I hope I can get hight marks in this exam,

today Chinese History好difficult ar,

好驚唔合格,

but......一定要pass ar!

要加油ar!my friends e.g:吳芷,晴晴,佩佩......

 

刊登時間︰2006-03-30 02:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]