| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 16 日 星期三 |
 |
 |
OK |
今日又係咁啦...
7點先起身牙..之後洗頭個D啦又係
返學..好凍***
返到去..又係借書個D啦!!!
之後科學..博燈..
我地個組整到3個燈泡都著牙!!
之後中史**
派卷**19分=.="
之後家政**整到..流血..
第1次比針整到咁多血***
個陣好大聲咁叫MISS牙...之後個家政室好似靜左好多咁**
佢仲比左塊膠布我..原來佢勁好人..
之後中文堂啦
勁麻煩**!!!
之後LUNCH啦..食完...
呵呵!!!之後都幾攬笑..勁多人係到"目及"仔
之後叫A RAIN啦
佢勁開心咁**
之後玩玩下...個條仆街話我食香口膠..
係到串住曬..冇理佢啦
唔夠人串係到搵黎SIR**同黎SIR講野又咁低調**
同我講野就勁惡
扮曬蟹咁..
之後又係上堂啦..
之後週會..完左就留堂啦!!!
係個到葉嘉敏佢地係到串個個人..唔識佢架**
勁攪笑"
之後走得啦...就返屋企LU"!!!
|
| 刊登時間︰2005-11-16 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 146 | »
|