《___本小姐]]迷了路〃×
      →° 需要大家來指引______★〣°
2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


情人節

今日7:35起身,,返學...lunch,,,返屋做maths.....放學,,係學校坐....上天台...飲左d酒...返home....8:00好餓...叫x賣等左半個鐘,,黎啦!!$25...好難食..得個dd...食完都吾飽....天日上深圳...好玩lu.....

刊登時間:2007-02-14 08:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]