2007 年 2 月 14 日 星期三  |
| 情人節 |
今日7:35起身,,返學...lunch,,,返屋做maths.....放學,,係學校坐....上天台...飲左d酒...返home....8:00好餓...叫x賣等左半個鐘,,黎啦!!$25...好難食..得個dd...食完都吾飽....天日上深圳...好玩lu.....
|
| 刊登時間:2007-02-14 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 53 | »
|