ThIs is mydiary~~

                

●*|之亂+|*

難道愛亦會變得頹垣敗瓦
 
其實難受難在連哭也沒有
 
能苦戀你都好  甜得我甚麼也做到
 
誰令投入再不投入  何又明日再等明日
 
你不過變心了 其實我失戀的經驗夠多了
kaka3024913
暱稱: ●_○*|永嘉之亂|*↑↓
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
886
21-22/11**終於完成左...
三十周年校慶日
為班增光!!
好奈好奈囉,,
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bananaclub
cuuo
my music
yahoo
我的相簿
啤梨部落格
新黑族MIX
燕京
最近訪客
最近沒有訪客
滑鼠追蹤
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 55
今日人氣: 0
累積人氣: 2688
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 5 日  星期五   陰天


2007-10-5...家長日

THANK Q楊家敏呀,,有你的安慰,,我都好左好多..同埋經過一

段時間我都覺得算啦~人生不如意十常8•9..感到無奈><"

今日家長日..見周SIR[ENG老師]//因為話班主任一個人見唔

哂,,要搵多2位TEACHER見,,中屎[栗頭]&ENG[周SIR],,個

周SIR講到我好有希望咁,,唔知佢係唔係騙我NE~不過都多謝

佢,,我終於知自己班名次喇..呵--29/41,,真係個心都識笑..

上面D字好沈,,雖然有D看不見,,但係可以代表我的心情..

刊登時間︰2007-10-06 09:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 2 日  星期二   雨天


遺書

點解成績往往會控制著你,,由中4開始d成績不斷下滑,,無科合

格竟然會喺我身上,,好痛苦!番學早已經成為我不情願的習慣,,

我又喺班上面唔開心,,屈屈不智~有人明白我嗎?無人..朋友我

有但係始終唔足夠好似我以前低form個時快樂//我真係捱唔

著喇,,好想尋找一個沒有成績控制人一生的永恆國度,,就算只有

我自己一個人也好,,我的灰心已不可再多!

喺屋企我過得越來越唔開心..mammy又要番工,,佢番黎之後

又話攰,,我有好多說話想同佢講,,日日都唔可以講出黎,,已經儲

落我心中的說話太多了,,多得受不著!有時我send短訊比我

mammy,,佢又讀出黎話哂比人聽,,有無理過我的感受呀?!

雖然你唔係我好的心事分享者,,但我可以點做呢?

Mammy--我想同你講你已經保護唔倒我喇,,當佢番左黎之後,,

我又要好似2年前咁比佢打,,[哈]..我講比你聽,,有用咩?你聽完

就算,,我比佢打到流哂血,,你只係問我要唔要膠布..我真係好心

痛..你點解一開始唔叫佢唔打我,,你地真係好過份..有時我只可

以鄉張床度喊,,我真係唔知我仲可以做d咩..

根本無人可以明白我同幫到我~

我死左可能得到一個解脫or唔做你包袱..最後..多謝你!

刊登時間︰2007-10-02 05:43 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 9 月 27 日  星期四   晴天


一個假期之後...

經過一個暑假ge沖洗,,唔單只中4學d野沖走,,朋友都沖黎沖去!

我發覺呢,,我同張儷如[katharine]好似越黎越疏遠,,唔好似

f.4以前啦,,但我同小敏、馬穎儀同林欣穎就朋友左,,真係失1得

3,,因為我地成日都食lunch,,聯誼聯誼~so e+有d同張儷如怪

怪地,,唔知好事定壞事ne!

刊登時間︰2007-09-27 10:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 9 月 14 日  星期五   陰天


今日離考mock仲有93日!

唉!上左中五之後無幾奈,,已經覺得好鬼辛苦,,開電腦的時間都

無~又唔夠訓,,成日TEST,,背書..真係太累了,,太累了,,不再飛

天遁地呀!!e+越黎越唔想返學,,特別最憎P.E堂,,有個新MISS

教,,佢變態嫁!又唔比人拎D波玩喎,,淨係坐响CANTEEN,,呆坐

~SHIT!

刊登時間︰2007-09-14 05:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


HAPPY BIRTHDAY TO KOEY! 愉快

今日16歲LU,,除左番學收到張儷如份禮物,,今晚去左長發大酒

樓打邊爐,,有我,,MY MUMMY,,喪mAn,,喪mAn媽,,怪獸,,陳

敏詠..食左好多ROUND,,超飽!食左500幾呀,,好金!!

番到屋企,,仲有個BIRTHDAY CAKE,,哈哈~東海堂隻-豆豆-

好得意,,我鍾意**之後隻怪獸發癲,,87!攪到MUMMY好火

我好憎佢,,佢份禮物我唔[HEY旱]~

P.S.多謝MUMMY幫我慶祝生日,,THANKZZZ@

------MY BD CAKE------

刊登時間︰2007-09-14 06:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]