今日我去左將軍澳探姨媽,我系果到睇碟.....果隻碟好好睇..!!果個男主角好靚仔嫁...個女主角都吾錯...!!!到左5點幾就搭地鐡去葵芬食麥當當...之後去左阿婆屋企食飯慶祝生日,,有鮑魚食牙...!!鄭牙..!!好HappY!!
10點半到番到屋企,之後洗白白,跟住一路做功課一路睇電視....過左一陣,阿哥同wing姐帶埋番黎,,之後wing姐教我作文....!!超好!!之後我做整一樣功課留番聽日做...!!做到2點幾,跟住wing姐去洗白白...之後我地一齊睇父子,,悶到爆不但子,重好變態....我地睇左一半就冇睇....
|