今日我同趙靖儀同埋周嘉嘉去左紅橋食野,之後周圍行左一陣,周嘉嘉就走lu....咁我同趙靖儀系澤豐食冷麫,之後飛的去健生食野,,食到6點幾,之後又飛的番澤豐....跟住阿媽call我去紅橋食飯,吾怪之得la...完來阿哥請食飯...!!琴日先食完鮑魚,,今日又食鮑魚.... 算la...好過冇得食...!!