今日好happy牙....我同阿詩,阿恩仲有ling姐去左AIA玩牙...玩到傻左,我玩左d上次冇玩到ge野....但系G4吾咁玩...!! >3< 我地玩到差吾多嘔咁...超好玩牙...!!好想再去多次....聽人講話今年最後1年,,但系吾知系咪真...!!希望吾系真na... 我好鍾意去AIA玩牙!!!