唉...今日派英文默書簿喇....!! 分數高到爆燈...冇人估到嫁喇...!! 算喇...吾好提la... 今日好吾happy牙...!!好想打人...我都吾知點解會咁,,亂咁打人...系學校到我完全吾受控制,系到亂咁打人....系輕鐡到我打到梁景內又傷,外又傷....[佢自己講] 吾知點解我日日都好想喊... 我要le埋自己去大喊一埸 嗚~~嗚~~
我要le埋自己去大喊一埸 嗚~~嗚~~