2008-02-13
喱個新年逗左好多利是`
年初1`
訓左成日`7點SIN起身` (係因為年30晚係花市6點先走得`)
年初2`
今日添哥哥揸左架7人車出尖沙咀` 出左中信大廈(東海)食飯` 有成3圍`1望出去就睇度煙花` 間房好正..仲逗左好多利是Tim..
年初3` 落左頌恩姐姐度` 同明明`城城`佢地玩... 我又做左個大姐姐(無奈`)..
年初4` 今日搭小巴個陣吾見左銀包! 差啲想喊`
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |