*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 31
累積人氣: 5351
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 24 日  星期二   驟雨


願你可以學會放低我... 分類: 未分類

今後既日子...

唔會再有我係你既身邊,,為左你屋企人

為左你自己既前途...放低我吧!

(雖然離別係會痛...但是我不希望見到你既痛苦了)

更不願意...由你去承擔這些痛苦。

 

我想自己學會面對...不論前路是怎樣*只要有目標就可以啦

...我知道我所做既一切,,你一定會唔開心,,不過...過左就冇事架啦

始終你係果邊...我冇辦法陪到你

都總希望..係你既身邊,,有個人可以代替我..去照顧你呀

 

過左12點啦..

happy-B day...

祝你生日快樂呀..男朋友仔>3<

對唔住呀...我冇辦法陪到你過20歲既大日子呀

我知道,,一個人過既生日,,一定會好唔慣姐

不過唔緊要,,我等你反黎

再同你慶祝呀...到時候*即使你有另一半..我諗我都唔介意~)

 

因為係我冇陪到你過生日..係我唔岩

到時候,,想要d咩即管係咩...只要係你想既..

我都會陪你...我會比你幸福的。

我唔會成為你既負擔...因為識到你,,我已經係賺左

係緣份比我同你係埋一齊...可以同你一起既呢段日子

我諗起都覺得,,你好傻呀...

同一個咁既我一齊...

(一個又要人千就,,又亂發脾氣,,成日都想做就做..都冇諗後果_)

我想知道,,除了你..仲會有別個對我好嗎!?

 

不過我知道,,你會搵到一個好過我既另一半...

只要你幸福就可以啦..

 

 

今日係公司...好開心呀..

係我整架...真係我整反好架...

(其實只係換lcd cover...A case...點知...都要整咁耐...) 左圖

係我開機成功後...點知個fan好嘈

又要整過晒啦.....

fan ...右圖,,中間的位置..

 

           

 

[=最重要的,,都是...以下的維修紀錄單...請細心看看...維修工程師是.........=]

 

哈哈,,,正是在下..

雖然真係用左足3個小時的時間去完成...

不過真係好開心架...

 

仲有就係...好多野,,係martin同阿fung教我架...真係好開心呀=]

雖然真係好深...

 

仲有呀...今日既週會...真係幾凍呀...唔該你呀..albert..

(哈哈=]真係會見到嗎!?...)

開完會,,都成10點多啦...

要多謝angle比我既chicken 呀..真係好辣,,不過好好食既呢,,(話晒都k f c...正呀**)

之後...同喱喱係地鐵站傾有關讀書既事...

好希望可以將困難都解決....

將唔開心既事放低..買自己想買既夥..

做自己買做既事...

仲有既係...希望你唔好嬲我...

我知道我有知道講既野,,都亂咁講..又會令到你唔中意

我不希望再比唔到信心你...

因為,,我既一個冇用既人...成日都亂諗野...

 

同你msn...之間的對話...聽到你說...

冇野la....點講你都唔會改變你ge諗法

咁你代我好好照顧你la...

咁你要信我...好冇

咁你想我點ar!?

我都好辛苦AR!!

你信唔信由得你la...就算我再講咩都唔會有咩改變

你又頭到尾都唔信我...

我講咩都冇用...

 

我諗係我做錯了...

我比唔到信心你,,對唔住呀...

請原諒我...*因為我唔希望你再想著我...*

想著一個人...個感覺好痛呀..因為你已經唔再係我既身邊啦...

只有你的相片...