10月6號啦
就黍出糧啦…仲有1日咁多呀
哈哈=]
今個月我要慳D錢啦
唉* 我要比心機呀…唔好咁大晒啦
…係唔係我真係好貪心呢!? 係呀係呀
我都幾貪心下架^^
今日1早仲要問人…借左300蚊呀
但係…係唔係好多呢!?
係呀呢!? 但係我係今日放左工之後
又用左3XX蚊喔..仲OVER左tim呀
唉*~ 買左2支洗面…爽膚..同既保濕精華
係唔係好勁呢
之後幫姑媽買左盒晚霜 咁又1xx啦
都唔知係唔係1但有錢係我身上…唔經唔覺又會用晒呢!?
如果係咁既話…就多多都唔夠駛啦
4點半收工..都唔知係唔係我當黑tim呀…
唉*~ 買野都要比人地睇住晒呀
係呢!? 點解今日去食m記都已經冇左個k字呀
冇左lu~ 咁我個名就會唔齊啦
死得人多啦…但係都冇所謂啦
咁咪又可以食少1餐囉 哈哈=]
唔知點解呢!? 我食左咁多日m記
都係唔會厭到呀^^
係呢!? 同大佬去左食m記
唔知係唔係好耐冇見佢lu~
佢好似變左好多呀…佢識諗左
但係..又唔係識諗得晒
唔知呢..個感覺係…
如果我真係可以做到佢睇緊果本書既野
我就唔會再咁失敗
呢單生意就唔係敗訴
仲諗住可以…自己蝕底d..人地都會開心d
有冇人真係可以做到…唔自私..全心全意去付出呢
唔計較收穫呢!?
我信可以有人真係咁
但係咁動機又去左邊度呢!?
係唔係…付出/收穫 不能並存呀
都係怪自己唔好…如果我識得去包容人地既壞處
人地又點包容你呀!?又自私, 又`小氣
咁大小姐feel咁既
哈哈=] 講左咁多lu
但係…愛1個人同中意1個人既分別
有咁大分別嗎!? 需要去計較嗎!?
係呢!? 天氣好左d…冇落到雨lu~
係哦 都冇買摭tim…好想好想去買呀
相識係因為唔相識而1齊 分開係因為過份了解
太過了解1個人…缺點同優點都千就唔到
咁又可必呢!?
一句不小心說的說話,會令一場罵戰展開,一句殘酷的句子,會摧毀你一生;一句愛的句子,卻會是無限的喜悅和祝福。
哈哈..好多句格言lu
|