*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 18
累積人氣: 5780
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 6 日  星期六   陰天


點先算好!? 開心 分類: 未分類

106號啦 

就黍出糧啦仲有1日咁多呀 

哈哈=]

今個月我要慳D錢啦 

* 我要比心機呀唔好咁大晒啦 

係唔係我真係好貪心呢!?  係呀係呀

我都幾貪心下架^^

 

今日1早仲要問人借左300蚊呀 

但係係唔係好多呢!?

係呀呢!?  但係我係今日放左工之後 

又用左3XX蚊喔..OVERtim 

*~ 買左2支洗面爽膚..同既保濕精華 

係唔係好勁呢

 

之後幫姑媽買左盒晚霜  咁又1xx 

都唔知係唔係1但有錢係我身上唔經唔覺又會用晒呢!?

如果係咁既話就多多都唔夠駛啦 

4點半收工..都唔知係唔係我當黑tim

*~ 買野都要比人地睇住晒呀 

係呢!?  點解今日去食m記都已經冇左個k字呀 

冇左lu~ 咁我個名就會唔齊啦 

死得人多啦但係都冇所謂啦 

咁咪又可以食少1餐囉  哈哈=]

 

唔知點解呢!?  我食左咁多日m 

都係唔會厭到呀^^

 

係呢!?  同大佬去左食m 

唔知係唔係好耐冇見佢lu~

佢好似變左好多呀佢識諗左 

但係..又唔係識諗得晒 

唔知呢..個感覺係

如果我真係可以做到佢睇緊果本書既野 

 

我就唔會再咁失敗 

呢單生意就唔係敗訴 

仲諗住可以自己蝕底d..人地都會開心d

有冇人真係可以做到唔自私..全心全意去付出呢 

唔計較收穫呢!?

 

我信可以有人真係咁 

但係咁動機又去左邊度呢!?

係唔係付出/收穫 不能並存呀 

 

都係怪自己唔好如果我識得去包容人地既壞處 

人地又點包容你呀!?又自私, `小氣 

咁大小姐feel咁既

 

哈哈=] 講左咁多lu

但係1個人同中意1個人既分別 

有咁大分別嗎!? 需要去計較嗎!?

 

係呢!?  天氣好左d…冇落到雨lu~

係哦  都冇買摭tim…好想好想去買呀 

相識係因為唔相識而1  分開係因為過份了解 

太過了解1個人缺點同優點都千就唔到  

咁又可必呢!?

 

一句不小心說的說話,會令一場罵戰展開,一句殘酷的句子,會摧毀你一生;一句愛的句子,卻會是無限的喜悅和祝福。 

哈哈..好多句格言lu