circle媽媽,,祝你生日快樂呀
又大一歲啦,,祝你身體健康,,happy B-day呀...
記得係食蛋糕前,,記得吹蠟燭。....~夫~
make a wish*~
...公司既事,,我冇辦法去決定
做part-time既,,比公司減人工
唔係唔可以出聲,,係講左=冇講
30蚊既錢...話減就減...連這$30蚊既lunch time,,我地唔出去食飯
本來都有錢呀,,依家都冇埋啦...
咁做法,,公司又真係可以慳到錢呀
又可以用最少既錢,,令員工做更多既野
咁大間公司,,要做到這一步,,都可以算係金融風暴既影響吧
工作量,,不單只冇少過呀,,只可以一直有增冇減...
咁樣既工作,,好唔真實呀,,仲有d比人呃既感覺
可以係直覺話比我知,,我唔可以比人蝦架
雖然我學既野,,真係唔夠人地既多,,我做既野,,真係唔夠人地好
不過可以比個機會我去學習嗎!?
聽日係星期3啦,,約左leona去旺角行街街...
仲有一定要提既係!
預祝kavian 生日快樂呀~祝你happy-b-Day**~
可以開開心心咁依蛋糕,,做好想做既事,,
實現到你既夢想。
我要去學好車牌呀-[[
要學下揸車
唔知道我可唔可以一take過pass呢!?
(比d信心,,我自己,,未試過點知唔得哦~)
每次可以係線上同你msn,,好似已經成為左我每一日
最最最最最**~重要既事,,每次見到你online,,我就可以同係傾計啦
咁做法,,雖然比不上傾電話咁真實
但係都總算係我精神上的支柱呀。
我好希望,,可以做到你既心目中第一
所以我要比多d自由你,,我知道我自私...我只係想你係我身邊
我想咩都唔理,,
但係我同你既性格...總係有一定既堅持,,一定既執著呀...
你唔可以唔理你屋企人
我都唔可以唔理呀
我唔係唔想同你過去呀,,而是我唔可以放低我屋企人呀
我想你反黎香港陪我,,你都唔可以放低你屋企人啦
加上,,係你既心目中,,我永遠都做唔到你既第一既
屋企人既決定,,你必須要跟隨,,
我希望你可以陪我...可以係我身邊
呢個只係一個希望...
但係無論我講D咩,,你屋企人永遠都係第一
你屋企人既一個決定,,永遠你都會跟從...
我既要求,,我既希望,,都只係一個希望,,有機會有,,好多機會冇
冇既時候,,你係會同我講一聲對唔住...
但係我唔聽話既時候,,都係一聲對唔住...
都只可以怪我冇好好咁珍惜你
每次都總會有不如意既事情發生呀
我可以做到既,,都只可以等你呀
冇論我問你既野,,想知道既事
你都只係會話你訓啦
我唔係想你咁樣關心我呀...
中意一個人唔係咁架
你唔會下下都只係傾幾句就訓
咁不如,,你唔好搵我啦
比心機,,搵過一個~ 由得我一個人吧。
我知道同你一齊,,比到太多既麻煩你啦
我又成日都唔聽話,,我諗你既離去,,係想我好好反省一下。
我會等你架...你會等我嗎!?
做左一個測驗
您的精神年齡24歲
與您實際年齡差4歲
幼稚度80%
成熟度43%
老化度33%
這個真的是我嗎!?
|