今日係4月4呀
係最後1日反學啦 反埋今日就放假啦_ * 正呀
今日又係兒童節呵_4月4呀ma
係啦_ 今日mandy冇返呀 佢今日要去照顧佢家姐啦
係_啦_* 今日要上好多堂 係最辛苦既1日呀
今日呢..咁我地1早又係上o左堂好悶既普通話啦
之後..我仲教o左carter dd啦
哈哈哈 之後..上賤尼堂呀_ 真係呀_
今日 上佢堂派o左班相啦_ 都係得o個dd人17個到啦
之後..又成績表 啦 〕 真係_唔知係好嬲定好笑啦_
mandy今日又冇反呀
咁成績表又唔比得我睇呵
真係呀_ 唉*不過都好既 費時個個都知啦
不過我知mandy都應該合格既
我都有1.4 分 gpa呀
BAP 2.5 C+
DMA 2.0 B+
WPT 2.0 A-
ISB 2.0 F
FAC 3.0 F
EBC 2.0 C-
PPS 2.0 F
BPT 1.0 B-
IEO 2.0 F
Semester Total 18.5
Semester GPA 1.40哈哈>v<
Marks
93-100 A
85-92.9 A-
80-84.9 B+
75-79.9 B
70-74.9 B-
66-69.9 C+
63-65.9 C
60-62.9 C-
55-59.9 D+
50-54.9 D
0-49.9 F
哈哈
我都係有4科唔合格呀 不過係GPA 1分 就合格呀
我都合格啦
哈>U<哈
唉*不過咁都未算呀
咁 好彩阿iris同阿ting同我1齊食lunch呀
咁我都好開心呀
咁我地去o左食m記啦
咁都係咁啦_幾開心呀_
都傾o左好多野 好開心
仲知道..哈哈 iris既真面目
哈哈哈 今日我地係張班相後面簽晒名名啦
咁有呀_ 我地有新班代表呀_ 係catherine呀
哈哈哈_ 之後..都冇咩啦 又係上堂啦 咁同埋carter女朋友買o左部ndsl啦
黑色 不過都ok啦
哈哈>v<
我又有新版本呀
哈哈 係1.7呀ndsl呀 同埋有個好得意既馬里奧兄弟呀
真係得呀我 )哈哈都係carter幫我呀
之後..都係咁啦)又係咁又上o左isb啦)raymond sir 堂啦
阿sir都係好唔舒服呀 仲有 今堂都係做問題啦
都ok啦_不過冇書都死死下機嫁
好彩好地既波叔有姐
哈哈>v< 今日好開心_
仲有..哈哈都係咁
咁又1日啦
仲有仲有_今日去買o左d野獎勵自己
就係......
我恨o左好耐既層層疊 同埋1個9.9既 上鐽公仔
哈哈 咁就45..啦
哈哈 好彩有阿kit陪我
之後 我仲要撞到阿何哥
好開心^^v
之後..上o左去陪iris on 圖書館呀
係呀_ 都好開心 仲要有2個細路仔借圍旗呀_
好得意呀_
之後...
阿ting 6點半到先落黍啦
點解.都係因為o個個死人校長呀
好煩呀又話呢樣又o個樣 真係講都晒氣呀
比我係阿ting 我可以激死tim呀
唉*∼ 之後..去o左apm 同阿賴兄行o左1陣 扭o左隻b女
咁就反o左屋企啦 都9點半啦 正呀*〕
|